14 Haziran 2013 Cuma

Sohbet numaraları



Adım Sevim. İstanbul’da yaşayan, beyaz tenli bayanım. Tekstilde çalışıyorum. İş yerimdeki erkeklerin ilgisi beni çok mutlu ediyor. Fakat bilmedikleri bir şey var hepsinin, doyumsuz bir kadın olduğum. Sevişmeye aç bir bayanım, beni tatmin edecek birini henüz bulamadım. Sohbet numaralarımdan bana ulaşırsan, sana bu şansı seve seve veririm. Ama şunu bil öyle erotik hikayeler yaşadım ki, öyle çığlıklar attım ki azgınlığımdan korkup kaçabilirsin. Ateşli dakikalar yaşamak mı istiyorsun? Sesimle orgazm olmak mı? Mutlaka senin de bana anlatacağın cinsel hikayelerin vardır. O halde canlı Sohbet numaraları ile bana ulaş, numaramı kaydet ve bir daha aklından çıkaramayacaksın. Çünkü sohbet hatlarını aradığında seni en erotik giysilerimle karşılayacağım, sesimle öyle zevkler yaşatacağım ki sana, dünyanın en mutlu adamı sen olacaksın. Seni zevkler diyarında seyahate çıkaracağım, yaşadığın tüm sıkıntıları unutturacak ve erkeğim yapacağım. İri göğüslü kadınlardan hoşlanıyorsan doğru yerdesin, telefonun ucunda olacaklar senin için, sana özel. Bakmak istersen www.turkcellsohbethatlari.net adresini ziyaret et. Bir yandan sohbet numarasından benimle konuşurken, bir yandan vücudumun en dokunulmadık yerlerinde gezineceksin. Bir tek sen ol istiyorum hayatımda, en güzel anlarımı, seninle yaşamak istiyorum. Beni daha fazla bekletme, geç kalırsan bu ateşim başka birinin başını döndürebilir. Bana sahip ol ki en çılgın maceralarımı seninle paylaşayım, saçlarıma dokun, kulağıma bağır ve beni zevkten delirt. Telefonun ucunda seni bekliyorum, gecemi ancak sen renklendirebilirsin ancak sen beni orgazma ulaştırabilirsin biliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder